بی موقع

وقتی دارم درس میخونم به شام شب و خرید فکر میکنم.
وقتی دارم پوشک سام رو عوض میکنم به حرفهایی که میخوام به شوشو بگم فکر میکنم.
وقتی دارم با مامان حرف میزنم به اینکه چطوری برنامه شیر سام رو تنظیم کنم که تا فاصله وعده هاش بیشتر بشه فکر میکنم.
وقتی دارم برنامه مینویسم به حرفهایی که میخوام تو وبلاگ بنویسم یا کامنتی که میخوام بذارم فکر میکنم.
وقتی دارم شام درست میکنم به لباس و کیف و کفشی که دیدم و خوشم اومده فکر میکنم و برای خریدشون نقشه میکشم.
وقتی خوابیدم به حل مسیله کدهام فکر میکنم.
وقتی دارم خونه تمیز میکنم به ایران فکر میکنم.
وقتی دارم فیلم نگاه میکنم به مامان و داداش ه فکر میکنم.
وقتی دارم حمام میکنم به حرفها و خاطره هایی که آزارم داده فکر میکنم.
...
فقط وقتی که دارم با سام بازی میکنم و وقتی دارم با شوشو دل وقلوه رد وبدل میکنم و وقتی وبلاگ میخونم حواسم به همون کاری هست که دارم میکنم.

هیچ نظری موجود نیست: