اسکار

1.دارم فکر میکنم اینی که قدیمی های میگند "پیشونی منو کجا میشونی"درسته ها.
ال گور میتونست به جای مصاحبه هایی که الان داره با خبرگزاری ها بابت اسکاری که برای فیلمش گرفت میکنه، تو کاخ سفید مشغول کنفرانس خبری باشه.
گزارشگر سی ان ان میگفت اینی که تو اِمی آوارد، دیکسی چینز به خاطر آهنگ ضد بوش ش برنده شد و اینی که الان هم فیلم ال گور برنده شده نشون پیام جامعه هنری آمریکاست به سیاستمدار های کاخ سفید؟!

2.من اون روزی که از دست رفته رو دیدم میخواستم بگم فکرکنم در حد اسکار نباشه. خوب شد نگفتم والا الان حسابی ضایع میشدم.

3. این هم لیست برنده های امسال.

4. بهترین و بدترین لباس از نظر شما مال کدوم هنرپیشه ها بود؟
به نظر من لباس جنیفر لوپز از همه بی ریخت تر و لباس کیت بلانشت از همه بهتر بود.
بقیه عکسها.




یه چیز بی ربط هم اینکه احساس میکنم جدیدن پستهام از بس عکس میذارم خیلی جواد شده!

پی.اس: بچه که بودم وقتی مامان اینا یه فیلمی میدیدن و میگفتن این فیلم اسکار گرفته فکر میکردم این اسکار اسم یه آدم ه فقط نمیدونستم چرا میگن گرفته.
طول کشید تا از این جهالت دراومدم...

هیچ نظری موجود نیست: